Author Topic: Madgaming Video!  (Read 894 times)

Offline zX_BEN_Xz

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 1164
Madgaming Video!
« on: July 01, 2013, 11:04:08 PM »
As you may know, there was a lot of trolling, grieifng, etc. at spawn as 1.6 was being released. I decided to record a few clips of what happened, enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_98d4_etlIE

Offline masterelias706

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 311
  • Maker of shit memes
Re: Madgaming Video!
« Reply #1 on: July 02, 2013, 07:10:29 AM »
Lol bud already posted a link to the same video... funny video btw  :P

Offline bud35

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 1059
  • I LOVE LICKING BIG PENIS'S IN MY BUM!!!!!!!!!!!!!!
Re: Madgaming Video!
« Reply #2 on: July 02, 2013, 11:49:28 AM »
Like master said I posted it already (http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7305.0) pointless post :)

Offline masterelias706

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 311
  • Maker of shit memes
Re: Madgaming Video!
« Reply #3 on: July 02, 2013, 11:50:16 AM »
Like master said I posted it already (http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7305.0) pointless post :)
haha i see you want to reach your 1000th post! :P


EDIT : It's my 200th post!
« Last Edit: July 02, 2013, 01:55:03 PM by masterelias706 »

Offline bud35

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 1059
  • I LOVE LICKING BIG PENIS'S IN MY BUM!!!!!!!!!!!!!!
Re: Madgaming Video!
« Reply #4 on: July 02, 2013, 03:12:35 PM »
Like master said I posted it already (http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7305.0) pointless post :)
haha i see you want to reach your 1000th post! :P


EDIT : It's my 200th post!

I don't because I posted that already and ben deleted it :) so I reposted it :)

Offline masterelias706

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 311
  • Maker of shit memes
Re: Madgaming Video!
« Reply #5 on: July 02, 2013, 03:23:34 PM »
Like master said I posted it already (http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7305.0) pointless post :)
haha i see you want to reach your 1000th post! :P


EDIT : It's my 200th post!

I don't because I posted that already and ben deleted it :) so I reposted it :)
lol he'll remove it again ;)

Offline zX_BEN_Xz

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 1164
Re: Madgaming Video!
« Reply #6 on: July 03, 2013, 12:18:17 AM »
Lies, you can't prove I did anything. Gavin, being a culchie, is not allowed to post my videos.


Offline masterelias706

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 311
  • Maker of shit memes
Re: Madgaming Video!
« Reply #7 on: July 03, 2013, 08:52:23 AM »
Lies, you can't prove I did anything. Gavin, being a culchie, is not allowed to post my videos.




my name is Elias btw

Offline Atomicdolphin

  • Minecraft Addict
  • ***
  • Posts: 108
  • ITS MY BIRTHDAY TODAY!!!!!!!!!!!
Re: Madgaming Video!
« Reply #8 on: July 03, 2013, 05:24:28 PM »
As you may know, there was a lot of trolling, grieifng, etc. at spawn as 1.6 was being released. I decided to record a few clips of what happened, enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_98d4_etlIE

Haha thats funny.

Offline Maty630

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 764
Re: Madgaming Video!
« Reply #9 on: July 03, 2013, 06:34:41 PM »
As you may know, there was a lot of trolling, grieifng, etc. at spawn as 1.6 was being released. I decided to record a few clips of what happened, enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_98d4_etlIE

Haha thats funny.
http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7317.0

Offline masterelias706

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 311
  • Maker of shit memes
Re: Madgaming Video!
« Reply #10 on: July 03, 2013, 06:41:03 PM »
As you may know, there was a lot of trolling, grieifng, etc. at spawn as 1.6 was being released. I decided to record a few clips of what happened, enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_98d4_etlIE

Haha thats funny.
http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7317.0
maty, didnt you know that atomic was the n? 3 troll and pointless poster? btw the n? 1 is ragequit and n? 2 is raggimm

Offline lionkopa

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 1131
  • Lion.
Re: Madgaming Video!
« Reply #11 on: July 03, 2013, 06:44:40 PM »

Haha thats funny.
http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7317.0
maty, didnt you know that atomic was the n? 3 troll and pointless poster? btw the n? 1 is ragequit and n? 2 is raggimm

Actually, you're wrong about Ragequit. Replace that name with your own and that might fix your issue. ^_^

Offline masterelias706

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 311
  • Maker of shit memes
Re: Madgaming Video!
« Reply #12 on: July 03, 2013, 06:48:37 PM »

Haha thats funny.
http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7317.0
maty, didnt you know that atomic was the n? 3 troll and pointless poster? btw the n? 1 is ragequit and n? 2 is raggimm

Actually, you're wrong about Ragequit. Replace that name with your own and that might fix your issue. ^_^
:o  you dont seem to know him. he posted in lots of 5 months old topics just to say "Cool idea" and raggimm is doing the same

Offline Raggimm

  • Minecraft Star
  • ****
  • Posts: 186
  • That creeper had it coming.
Re: Madgaming Video!
« Reply #13 on: July 03, 2013, 11:21:19 PM »
As you may know, there was a lot of trolling, grieifng, etc. at spawn as 1.6 was being released. I decided to record a few clips of what happened, enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_98d4_etlIE

Haha thats funny.
http://madgaming.eu/forum/index.php?topic=7317.0
maty, didnt you know that atomic was the n? 3 troll and pointless poster? btw the n? 1 is ragequit and n? 2 is raggimm
Me???? i dont post much as i dont play madgaming much either only playing temp and you have 16 posts a day :/ and 250 posts while i have something around 50
Edit: also just because i said that you were always posting pointless topics and spamming topics to get more posts on temp does not mean you can blame something like this on me, also master i dont see why to post so many times i dont actually care about posting much i just wanna play the game like everyone else other then staying on the forums posting a shitload of posts a day. And i have only been banned twice for posting in old topics and i dont mean to break another rule and have not after that how ever you have been banned 2 times for posting pointless topics and recently just now.
« Last Edit: July 03, 2013, 11:38:12 PM by Raggimm123 »
HUZZAH!

Offline Evan11900

  • Minecraft junkie
  • *****
  • Posts: 500
  • If at first you don't succeed, destroy the evidence!
Re: Madgaming Video!
« Reply #14 on: July 04, 2013, 02:03:59 AM »
What the hell is that electro song? I neeeeeeed it. It makes me want to like myself again. :(

 

anything
anything